Харків стане центром фахівців піару і реклами

Вже кілька років (три, якщо бути точними) на початку літа Харків, крім бренда однієї з трьох культурних столиць України, приміряє на собі бренд столиці українського маркетингу.

Саме на початку літа у відомому на весь Харків експоцентрі "Радмир експохолл" проходить Міжнародний фестиваль "Ремаркетинг", цього року Харків приймає його вчетверте. Організатором виступає PR-агентство Kharkov Leading Media.

Участь у фестивалі буде максимально корисно всім, чия діяльність пов'язана з маркетингом у всіх його проявах: від PR-менеджерів і маркетологів до креаторів і рекламних стратегів.

Як вже повідомлялось, відомий фахівець з PR-технологій Майкл Віллард (США) готує для Харкова доповідь «PR vs Ad: історія протистояння».

Директор CEO AdvanterGroup киянин Андрій Длігач присвятить виступ темі «Маркетингові комунікації: Креатив vs Стратегія. 11 шкідливих порад».

Креативний директор Saatchi & Saatchi Ukraine Кирило Чистяков (також з Києва) зробить доповідь «Реклама проти PR. Маслини проти оливок».

Практичні майстер-класи проводитимуть такі авторитети, як Яків Рогалін, Рітіса Юодейка, Сергій Паранько, Олексій Солдатенко, Сергій Вовк, Денис Богуш.

Корисним фестиваль "Ремаркетінг-2012" буде тим, хто завжди перебуває на передовій битви РR-технологій. Скоро всі ми будемо свідками і учасниками загострення таких битв - вибори на носі.Скоро набутий досвід маркетологам доведеться випробовувати на політичних полях.