На днях Південна залізниця провела обкатні випробування першого вітчизняного швидкісного пасажирського потяга локомотивної тяги, сформованого з електровоза ЧС-7 № 185, який відповідно модернізували, і дев'яти дослідних вагонів, виготовлених Крюківським вагонобудівним заводом у Кременчузі, повідомила прес-служба Південної залізниці.
Комісією з проведення обкатних випробувань керував сам начальник Південної залізниці Герой України Віктор Остапчук. До її складу ввійшли фахівці Крюківського вагонобудівного заводу. Під час дослідної поїздки за маршрутом Харків-Сімферополь-Харків перевірялися плавність руху, шумоізоляція в салоні вагонів, гальма, робота розсувних дверей у всіх режимах тощо.
Було розглянуто вплив нового рухомого складу, що рухається зі швидкістю 160 км/год, на шлях, контактну мережу, роботу засобів електричної централізації, автоматичного блокування, радіозв'язку.
У межах Південної залізниці, на 130-кілометровій ділянці від Харкова до Лозової, швидкість 160 км/год була реалізована на 90 кілометрах. Новий поїзд курсуватиме за маршрутом Харків-Київ орієнтовно з першої декади лютого.
Новий поїзд розрахований на рух зі швидкістю 160 км/год, складається з дев'яти пасажирських вагонів останнього покоління виробництва Крюківського вагонобудівного заводу.
У їх числі два вагона першого класу (в кожному - 64 місця), два вагона першого класу з салоном для VIP-пасажирів (у кожному - 52 місця плюс 8 місць для VIP-пасажирів), три вагони другого класу (по 94 місця), один вагон другого класу, пристосований для перевезення пасажирів в інвалідних колясках (82 місця та 2 місця для інвалідів) і один вагон третього класу (112 місць). Загальна кількість місць - 726.