Київський інститут соціології погрожує позовом кільком полтавським виданням

21 жовтня до представника Громадянської мережі ОПОРА звернулась довірена особа кандидата на посаду міського голови та кандидата у депутати до обласної ради Анатолія Попельнюха (політична партія “Рідний край”) Олег Грицан з проханням зафіксувати факт порушення стосовно розміщення сумнівної соціології у місцевих газетах “Гадяцький вісник” та “Базар медіа”, повідомляє ОПОРА.

Так, на сторінках двох друкованих видань розміщений рекламний матеріал від районного штабу “Блок Петра Порошенка - Солідарність” із заголовком “Гадяч може залишитись без депутата обласної ради”. Стаття містить дані, що по 48-му виборчому округу балотується 12 кандидатів від різних політичних сил.

Далі зазначено, “що згідно з результатами останнього соціологічного опитування у представників партії “Блок Петра Порошенка - Солідарність” Олексія Матюшенка – 30%”. Наступний опонент за даними набрав 15% - Валерій Мотрич”. І далі пояснюється, скільки партія повинна набрати відсотків на виборах, аби її кандидати могли пройти. Після усього, у матеріалі зазначено, що “Гадяч цілком реально ризикує залишитися без свого депутата в обласній раді”. У кінці автор агітує сконцентруватись на лідері виборчих перегонів згідно соціологічного дослідження.

Спостерігачі Громадянської мережі ОПОРА вирішили перевірити достовірність соціологічного опитування, адже над результатами зазначено лише те, що його проводив Київський міжнародний інститут соціології. Зв’язавшись з асистентом генерального директора Тетяною Пясковською ОПОРА вияснила, що ніяких соціологічних опитувань вони не проводили. - Ми розіслали по усім засобам масової інформації спростування з приводу того, що дане соціологічне опитування не наших рук справа. Ми не проводили опитування політичних рейтенгів по Гадячу, - говорить Тетяна Пясковська.

Наразі працівники Київського міжнародного інституту соціології не прийняли мір, та вони не упускать того, що можливо їм доведеться судитись із редакторами друкованих видань. У свою чергу редактори видань на питання, чому вони опублікували соціологічне опитування, не перевіривши його справжність, відповіли, що їм заплатили за матеріал, тому вони його й розмістили.